اهداف شرکت پیام توزین

اهداف شرکت ترازو و باسکول سازی پیام توزین مکریان

شرکت پیام توزین مکریان، مدتهاست به دنبال فرصتی مناسب جهت تیک زدن هدف خود در سال 1400 می باشد. لذا به همین دلیل به لطف خدا امسال نیز توانست مصادف با شب یلدا، هدف بزرگ خود را که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت، تیک بزند. لازم به ذکر است که در این جشن بزرگ یلدایی از همکاران و کارمندان وظیفه شناس و نمونه این شرکت نیز، قدردانی و تشکر به عمل آمد.

شب یلدا در کنار مدیریت محترم، همکاران و خانواده بزرگ پیام توزین مکریان، بهترین و مناسب ترین زمان برای جشن گرفتن موفقیت های پی در پی این شرکت بود.

اهداف شرکت پیام توزین

مدیریت پیام توزین

جناب آقای سوران پیامی مدیر عامل شرکت باسکول سازی پیام توزین مکریان، در طی سخنرانی های خود در رابطه با اهداف و تدابیر شرکت، افزودند که  

“با یاری خدا و همکاری پرسنل سخت کوش شرکت پیام توزین توانسته ایم روز به روز اهداف و ماموریت های خود را وسیعتر کرده و به فکر بزرگ تر کردن خانواده پیام توزین باشیم”

مدیریت پیام توزین، از بزرگترین هدف شرکت یعنی “صادرات محصولات به کشورهای همسایه” در سال 1400 نیز رونمایی کرده و از صداقت و مسئولیت پذیری تمامی پرسنل و کارمندان خود صحبت کردند.

اهداف شرکت پیام توزین

اهداف شرکت پیام توزین

برنامه ریزی و هدف گزینی همیشه یکی از مهم ترین استراتژی های شرکت پیام توزین بوده همچنین تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت پیام توزین قطعا توانسته نقطه انگیزشی برای پرسنل و کارمندان باشد. شرکت مذکور از ابتدا تا کنون اهدافی را برای خود انتخاب کرده است که با گذشت زمان و در زمان مناسب خود هر کدام از  این اهداف تیک خورده اند. لازم به ذکر است که تا کنون پیام توزین اهداف زیر را پشت سر گذاشته است:

✔اخذ استاندارد ملی

✔شرکت در نمایشگاه بین الملل صنعت تهران

✔خرید یم قطعه زمین 2000 متری و ساخت سوله

✔ارسال به تمامی استان های ایران 

سرانجام در این خجسته روز، تیک هدف “صادرات به کشور های همسایه” توسط همکار گرامی جناب آقای منصور اسماعیلی، زده و به همین مناسبت این موفقیت بزرگ توسط خانواده پیام توزینی جشن گرفته شد.

اهداف شرکت پیام توزین

در ادامه می توانید فیلمی کوتاه از جشن موفقیت و یلدای پیام توزین را مشاهده بفرمائید:

 

‫4/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا