باسکول دیجیتال چرخدار

باسکول دیجیتال چرخدار

باسکول دیجیتال چرخدار به باسکولی گفته می شود که زیر کفه آن 4 عدد چرخ محکم جهت جابجایی راحت تر وجود دارد. باسکول های چرخ دار بهترین پیشنهاد برای کارخانه های بزرگ، مراکز صنعتی و هر کسب و کاریست که مکان باسکول در آن مکان ثابت نیست. بعبارتی دیگر هر بخشی که به ترازو دیجیتالی چرخ دار، نیاز داشته باشند، بتوانند در کوتاهترین زمان باسکول را حمل کرده و کار خود را میسر سازند. لذا ترازو های قابل جابجایی چرخدار، بدون شک نیازهای مختلفی را در کسب و کارهای گوناگون پوشش خواهد داد.

باسکول دیجیتال چرخدار

ویژگی باسکول چرخ دار

همانطور که گفتیم، باسکول چرخ دار به باسکولی گفته می شود که چرخ دارد. چرخ های عاجداری که بر روی هر سطحی به راحتی جابجا می شود و گیر نمی کند در نتیجه باید بدانیم که تعبیه شدن چرخ برای باسکول امکان جابجایی آسان ترش را مهیا خواهد ساخت. باسکول های چرخدار غیر ثابت، مناسب تمامی صنوف و کسب و کار های سیاری است که حمل ترازو برایشان دشوار بوده و قصد دارند در کمترین زمان، محصول خود را توزین کنند.

در ادامه به معرفی باسکول های چرخدار دیجیتالی پیام توزین می پردازیم:

قیمت باسکول دیجیتال چرخدار

قیمت باسکول دیجیتالی چرخدار بسته به مدلی که کاربر باتوجه به نیاز و کاربرد خود برمی گزیند کاملا متفاوت بوده. لذا شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق باسکول های نامبرده در بالا به لینک زیر سر بزنید.

قیمت جدید محصولات پیام توزین

برای ثبت سفارش و خرید انواع ترازو و باسکول های دیجیتالی پیام توزین با قیمتی شگفت انگیز همراه با گارانتی 14 ماهه می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمائید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا