ترازوی دیجیتال صنعتی

ترازوی دیجیتال صنعتی

ترازوی دیجیتال صنعتی همانطور که از نام آن پیداست، مختص کسب و کار های صنعتی و سنگین ساخته شده است. این بدان معنی نیست که این ترازوی دیجیتالی نمی تواند مناسب کسب و کار های دیگر باشد نه! بلکه یعنی به گونه ای تولید شده است که بسیار مقاوم بوده و از بدنه ای محکم برخوردار است.

غالب باسکول های دیجیتال صنعتی امکان شمارش قطعات را برای کاربران فراهم خواهند کرد. این قابلیت به کار بسته بندی و شمارش در کسب و کار ها، سرعت می بخشد. یعنی ترازو های قطعه شمار دیجیتالی صنعتی در مدت زمان کوتاهی تعداد بالایی شمارش را بدون کوچکترین خطا انجام خواهد داد.

ترازوی دیجیتال صنعتی

ترازوی دیجیتال صنعتی

شرکت ترازو و باسکول سازی پیام توزین مکریان مهاباد، یکی از برند های معتبر و پر آوازه در زمینه تولید ترازوی دیجیتال صنعتی می باشد که تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و بالاترین سطح مقاومت روانه بازار می کند. ترازو های پیام توزین جدا از استحکام بالایی که دارند، سطح آنها توسط رنگ ضد خش و الکترواستاتیک پوشانده شده است.

بدنه ی باسکول های صنعتی دیجیتالی پیام توزین، بسیار مقاوم بوده و کاملا ضد آب می باشند. تضمین ضد رطوبت و مقاومت این ترازو های صنعتی سیار توسط کارخانه سازنده پیام توزین به گونه ایست که با جرات می توان از آنها در میدان تره بار، کارگاه‌ها و کارخانه‌های مختلف مانند کارخانه‌های تولید مواد خوراکی، و برای بسته‌بندی یا کنترل‌های کیفی استفاده کرد.

چراکه غالبا این محیط‌ها نیاز به شستشوی مداوم دارند و شستشوی دائمی نیز محیط را مرطوب می‌کند. از طرفی بسیاری از همین مواد خوراکی دارای رطوبت هستند و در محیط گرم و بخارآلود تولید می‌شوند،ازین‌ روست که انواع ترازو صنعتی باید بیشترین مقاومت را در برابر رطوبت و شرایط نامساعد محیطی داشته باشند. در آخر باید گفت که درجه حفاظتی و امنیتی یا IP بالا در ساخت یک ترازوی صنعتی نشانه ایمن بودن آن در برابر آسیب‌های محیطی از قبیل نم و شستشو و گردوغبار هواست.

“لازم به ذکر است که عیب یابی ترازو دیجیتالی صنعتی پیام توزین بسیار راحت بوده، تاجائیکه کاربر می تواند با راهنمایی های بخش پشتیبانی پیام توزین مشکل ترازوی خود را یافته و در اسرع وقت آن را برطرف کنند.”

ترازوی دیجیتال صنعتی

برای ثبت سفارش و خرید انواع ترازو و باسکول های دیجیتالی پیام توزین با قیمتی شگفت انگیز همراه با گارانتی 14 ماهه می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمائید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا