حافظه ترازوی دیجیتال

حافظه ترازوی دیجیتال

حافظه ترازوی دیجیتال برای کسانیکه زیاد با ترازو سروکار دارند بسیار کاربردی می باشد. برای مثال شما اگر بخواهید یک یا دو یا چند محصول را در طول روز مدام وزن کنید، هر بار باید قیمت این محصولات را وارد کنید که عملا کار بسیار وقت گیر و کسل کننده ای می باشد. شما با وارد کردن قیمت محصول در حافظه مورد نظر می تواند تنها با فشردن یک دکمه، هر بار قیمت را فراخوانی کنید.

تنظیم حافظه ترازوی دیجیتال

حافظه ترازو کار سختی نیست، تنها با فشردن دو دکمه قابل انجام می باشد. تا انتها با ما باشید تا به راحتی روش تنظیم کردن حافظه را یاد بگیرید.  ترازو حافظه دار یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین ترازو های موجود در بازار است که امروزه طرفداران زیادی دارد، طوریکه زمان خرید ترازو توسط مشتری همیشه این سوال پرسیده می شود که آیا ترازو دیجیتالی دارای حافظه می باشد؟؟

تمامی ترازو و باسکول های سبک پیام توزین اعم از ترازو های 100 کیلویی، 150 کیلویی، 200 کیلویی، و هر سه مدل ترازو های 300 کیلویی دارای 7 دکمه حافظه جهت ذخیره قیمت ها می باشد. همگی دارای کلید های حافظه می باشند. به طور کلی، این کلیدها به شما این امکان را می‌دهند که قیمت واحد اجناس را در حافظه باسکول ذخیره کنید تا بتوانید به راحتی و سریعاً از این اطلاعات در آینده استفاده کنید.

آموزش چگونگی وارد کردن قیمت در حافظه ترازو

  1.  ابتدا کلید حافظه را فشار دهید تا وارد حالت ذخیره‌سازی شوید.
  2. قیمت واحد مورد نظر را با استفاده از کلیدهای عددی وارد کنید.
  3. ذخیره‌سازی: بعد از وارد کردن قیمت، کلید حافظه‌ای که قصد دارید قیمت در آن ذخیره شود (مانند کلید حافظه 1) را فشار دهید.

برای فراخوانی اطلاعات ذخیره شده:

  1. فعال کردن حالت فراخوانی: کلید حافظه مورد نظر را فشار دهید (مثلاً کلید حافظه 1).
  2. نمایش قیمت: قیمت ذخیره‌شده در نمایشگر باسکول نمایش داده می‌شود.

چطور حافظه ترازو را پاک کنیم؟

برای پاک کردن حافظه ترازو پیام توزین و حذف قیمت‌های ذخیره‌شده در آن، معمولاً یک روش مشخص و تنظیمات خاصی وجود دارد. هرچند روش‌های دقیق ممکن است با توجه به مدل ترازو متفاوت باشد، اما در ادامه یک روند کلی برای پاک کردن حافظه ترازو را توضیح می‌دهم:

روش عمومی برای پاک کردن حافظه ترازو:

  1. ورود به حالت حافظه: ابتدا کلید حافظه را فشار دهید تا وارد حالت مدیریت حافظه شوید.
  2. انتخاب کلید حافظه: کلید حافظه‌ای که می‌خواهید پاک شود (مثلاً حافظه 1) را انتخاب کنید.
  3. پاک کردن قیمت: در برخی از مدل‌های ترازو، می‌توانید عدد صفر را وارد کرده و دوباره کلید حافظه مربوطه (مثلاً حافظه 1) را فشار دهید تا قیمت آن حافظه حذف شود. در این حالت قیمت ذخیره‌شده پاک شده و حافظه به‌روزرسانی می‌شود.
  4. تأیید عملیات: برخی از ترازوها ممکن است برای تأیید عملیات، از شما بخواهند کلید تأیید (مثل کلید “Enter” یا “OK”) را فشار دهید
برای سفارش و خرید ترازو دیجیتالی با ضمانت 14 ماهه و یا جهت دریافت مشاوره جهت تعمیر، کالیبره، تعویض باتری و غیره، می‌توانید یا به فروشگاه وب‌سایت مراجعه کنید، یا از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز پیام توزین در سراسر کشور اقدام کنید و یا با شماره ۰۹۹۶۶۶۲۴۸۸۰ تماس بگیرید و از محصولات و خدمات ما بهره‌مند شوید.
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا