فروش آنلاین ترازو پیام توزین با فاکتور رسمی

فروش آنلاین ترازو پیام توزین با فاکتور رسمی

در صورت درخواست مشتری ” فروش آنلاین ترازو پیام توزین با فاکتور رسمی ” انجام می پذیرد. شرکت پیام توزین مکریان برای تمامی مشتریانی که به صورت آنلاین از طریق سایت اقدام به خرید محصولات این برند نام آشنا کرده و درخواست صدور فاکتور رسمی دارند، به صورت کاملا رسمی فاکتور تهیه خواهد کرد. در ادامه همراه ما باشید تا باهم به تشریح معنی و اصول فاکتور رسمی بپردازیم:

فاکتور رسمی چیست و چه مشخصاتی دارد؟

هر سندی یا نوشته ای که دارای مهر و امضاء باشد و به عنوان فاکتور در یک معامله، از طرف فروشنده به خریدار تحویل داده شود را ” فاکتور رسمی “ گویند؛ حال اگر این فاکتورها به وسیله یکی از طرفین به سازمان امور مالیاتی ارائه شود، رسمی است و برای طرفین می تواند ایجاد حق نماید. در واقع فاکتور رسمی، فاکتوری است که تائیدیه سازمان امور مالیاتی را دارد).

امروزه با مکانیزه شدن امور مالی و حسابداری در کسب و کارها، خیلی از مشاغل برای صدور فاکتور از نرم افزارهای حسابداری استفاده می کنند. به این ترتیب کسب و کارها قادرند به صورت خودکار فاکتورهای دلخواه خود را به شکلهای مختلف در قالب پیش فاکتور، فاکتور رسمی، فاکتور غیررسمی، فاکتور مازاد رسمی، فاکتور فروشگاهی، فاکتور شخصی و… صادر و چاپ نمایند.

در مورد فاکتور رسمی باید گفت که؛ همه واحدهای تجاری و تولید کننده مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده، باید فاکتور رسمی را به خریداران خود ارائه نمایند؛ بنابراین صادر کردن فاکتور رسمی به بزرگی و کوچکی واحد تجاری مربوط نبوده و هر خریداری قادر است در مقابل وجوهی که پرداخت کرده درخواست صدور فاکتور رسمی کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا