فروش باسکول دیجیتال سنگین

قیمت فروش باسکول دیجیتال سنگین چرخدار

قیمت فروش باسکول دیجیتال سنگین چرخدار در پیام توزین ارزان تر از همه جاست. بهترین و دقیق ترین باسکول با کیفیت آهنی و محکم را می توانید از میان محصولات پیام توزین برگزینید. در ادامه با این باسکول های صنعتی دیجیتالی بیشتر آشنا خواهید شد:

باسکول های صنعتی سنگین

همانطور که می دانید باسکول های صنعتی غالبا دارای بدنه ای محکم بوده و مختص شرایط سخت ساخته شده اند. استفاده اصلی این باسکول‌ها در محیط‌های صنعتی بوده، این به معنا است که این باسکول‌ها به طور اصلی برای اندازه‌گیری وزن اشیاء در محیط‌های صنعتی و تجاری طراحی شده‌اند.

باسکول‌ صنعتی به دلیل نیاز به دقت بالا، پایداری در شرایط مختلف و نیاز به طول عمر بالا به گونه ای تولید و طراحی شده اند که تمامی این معیار ها را در برگیرد. شرکت ستودنی پیام توزین، تمامی این شاخص ها را برای تولید محصولات خود رعایت کرده و در نهایت محصولی فوق محکم و دقیق را وارد بازار کرده است. محصولات پیام توزین جدا از بدنه فلزی با رنگ ضد خش الکترواستاتیک پوشش داده شده اند که همین امر باعث افزایش طول عمر این باسکول ها شده است.

باسکول های صنعتی پیام توزین به لحاظ قابلیت ها و اندازه توزین به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی دسته دوم آن ها یعنی باسکول های دیجیتالی صنعتی سنگین خواهیم پرداخت:

  1. باسکول صنعتی دیجیتالی چرخدار پیام توزین TS400
  2. باسکول صنعتی دیجیتالی چرخدار پیام توزین TS500
  3. باسکول صنعتی دیجیتالی چرخدار پیام توزین TS700
  4. باسکول صنعتی دیجیتالی چرخدار پیام توزین TS1000
  5. باسکول صنعتی دیجیتالی چرخدار پیام توزین TS1500
  6. باسکول صنعتی دیجیتالی چرخدار پیام توزین TS2000

فروش باسکول دیجیتال سنگین

شرکت ترازو و باسکول سازی پیام توزین تولید کننده انواع ترازو و باسکول های صنعتی دیجیتالی با استفاده از با کیفیت ترین متریال می باشد. محصولات شرکت پیام توزین امروز در بازار میوه و تره بار، آهن فروشی، عمده فروشی ها، کارخانه ها، سردخانه و کسب و کار های سیار یکه تاز میدان بوده و با رنگ مشکی نارنجی خود، توجه همه را به خود جلب کرده است.

برای سفارش و خرید انواع ترازو و باسکول های سبک و سنگین پیام توزین با قیمتی باور نکردنی می توانید یا به صورت مستقیم از طریق فروشگاه سایت اقدام کنید و یا اینکه با شماره تماس واحد فروش تماس حاصل فرمائید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا