قیمت ترازوی فلزی

قیمت ترازوی فلزی

قیمت ترازوی فلزی در پیام توزین با توجه به ظرفیت و مدل آن فرق دارد. وقتی بحث ترازو فلزی می آید انتظار می رود که این ترازو تحت هیچ شرایطی خراب نشود یعنی حتی با وجود ضربه، فشار و عوامل خارجی نیز باز کار کند. شاید براتون نشه اما تمامی محصولات پیام توزین از این ویژگی مهم برخوردارند. ما در ادامه به توضیح بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

ترازو و باسکول فلزی پیام توزین

ترازو دیجیتالی فلزی، نوعی ترازو است که برای اندازه‌گیری وزن از فناوری دیجیتال استفاده کرده و بدنه آن از فلز ساخته شده است. این نوع ترازوها به دلیل دقت بالا و استحکام بیشتر نسبت به ترازوهای پلاستیکی، در بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. ترازو های دیجیتالی پیام توزین دارای بدنه ای کاملا فلزی بوده و این امر توجه غالب کسب و کارهای حساس را به خود جلب کرده است. شاسی، ستون، کفه، گارد و کابین تمامی ترازو و باسکول های پیام توزین جهت استحکام بیشتر از فلز سنگین ساخته شده است.
همانطور که می دانید بسیاری از شغل ها مانند مرغ فروشی، لبنیات فروشی، قصابی، سبزی فروشی، میوه فروشی که سبب خیس شدن ترازو می شوند، خواهان ترازویی هستند که در دراز مدت با وجود این مسئله، کارایی و عملکرد آن تحت تاثیر قرار نگیرد. در کنار این کسب و کارها، آهن فروش ها، جوشکاران، ضایعات فروش ها، سردخانه ها و غیره باسکولی مد نظرشونه که در صورت اعمال فشار و ضربه های سنگین تغییر فرم نداده و همیشه دارای دقت بالا و بدنه ای محکم باشد.
پیام توزین با تولید محصولات بینظیر خود تمامی نیاز و خواسته های این کسب و کار ها را پوشش داده و سعی در کسب بیشترین رضایت این عزیزان، مهمترین هدف وی بوده و می باشد.

ساختار ترازو پیام توزین

ما اینجا برای اطمینان خاطر شما عزیزان سعی داریم نوع آهن مورد استفاده در محصولات پیام توزین را بیان کنیم:

  1. ترازو 100 کیلویی پیام توزین مدل TS100 ( شاسی و ستون پروفیل 1.25 میل- گارد پروفیل 2 میل- کفه ورق st14)
  2. ترازو 100 کیلویی تاشو پیام توزین مدل TM100 مارال ( شاسی و ستون پروفیل 1.25 میل- گارد پروفیل 1.25میل- کفه ورق st14)
  3. ترازو 150 کیلویی پیام توزین مدل TS150 ( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 1.25 میل)
  4. ترازو 200 کیلویی پیام توزین مدل TS200 ( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 1.25 میل)
  5. ترازو 300 کیلویی پیام توزین مدل TS300 ( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 1.25 میل)
  6. ترازو 300 کیلویی تاشو پیام توزین مدل TM300 مارال ( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 1.25 میل)
  7. ترازو 300 کیلویی پیام توزین مدل TS300 پلاس ( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 2 میل)
  8. ترازو 400 کیلویی پیام توزین مدل TS400 ( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 2 میل)
  9. ترازو 500 کیلویی پیام توزین مدل TS500( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 2 میل)
  10. ترازو 700 کیلویی پیام توزین مدل TS700( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 2 میل)
  11. ترازو 1 تُن پیام توزین مدل TS1000( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 2 میل)
  12. ترازو 1.5 تُنی پیام توزین مدل TS1500( شاسی اصلی پروفیل 3 میل، ستون،گارد وکفه ورق 2 میل)
  13. ترازو 2 تُنی پیام توزین مدل TS2000( شاسی، ستون،گارد وکفه ورق 2 میل)

ورق روغنی ST14 چیست؟

ورق روغنی ST14 که به عنوان ورق روغنی فوق کششی نیز شناخته می‌شود، به دلیل داشتن کشش بسیار بالا یا به عبارتی مقاومت کششی پایین (در محدوده 350-270 مگاپاسکال) نسبت به گریدهای قبلی، این نام را گرفته است. این ورق‌ها به دلیل درصد عناصر به کار رفته در ترکیب‌شان، دارای ساختار نرم و انعطاف‌پذیری بالایی هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ورق‌های ST14 برای کاربردهایی که نیاز به شکل‌دهی و کشش زیاد دارند، بسیار مناسب باشند.

به طور خلاصه، ویژگی‌های برجسته ورق روغنی ST14 عبارتند از:

  • کشش بسیار بالا
  • مقاومت کششی پایین (350-270 مگاپاسکال)
  • ساختار نرم و انعطاف‌پذیر

این خواص ورق ST14 را برای استفاده در صنایع مختلف، به خصوص صنایعی که نیاز به شکل‌دهی و قالب‌گیری دارند، ایده‌آل می‌سازد. از این رو برای ساخت تعدادی از ترازو و باسکول های پیام توزین از این ورق استفاده شده است تا کفه باسکول ها در هنگام خم کردن در دراز مدت ترک برندارد.

ویژگی‌های ترازو دیجیتالی آهنی پیام توزین

  1. دقت بالا: ترازوهای دیجیتال معمولاً دارای حسگرهای بسیار دقیق هستند که می‌توانند وزن را با دقت بالایی اندازه‌گیری کنند.
  2. ساختار مقاوم: بدنه فلزی این ترازوها باعث می‌شود که در برابر ضربه و فشار مقاومت بیشتری داشته باشند.
  3. نمایشگر دیجیتال: این ترازوها دارای نمایشگر دیجیتال هستند که وزن را به صورت دقیق و سریع نمایش می‌دهد.
  4. طراحی زیبا: طراحی این ترازوها دارای ظاهر زیبا بوده بطوریکه در هر محیطی قرار گیرد، نظر همه را بخود جلب خواهد کرد.

قیمت ترازوی فلزی

جدا از کسب و کارهایی که نام برده شد، ترازو های آهنی دیجیتال مارک پیام توزین برای اندازه‌گیری وزن افراد در خانه، در فروشگاه‌ها و بازارها برای وزن کردن محصولات، در محیط‌های صنعتی برای اندازه‌گیری دقیق وزن مواد و کالاها، برای وزن کردن میوه های زیر درختی و غیره میتواند بهترین انتخاب باشد، چراکه دارای بدنه ای محکم و غیر قابل تغییر بوده، همچنین از دقت بالایی در توزین برخوردار است.  ترازوهای دیجیتالی فلزی payam tozin به دلیل ترکیب دقت بالا و ساختار مقاوم، در بسیاری از کاربردهای حرفه‌ای و صنعتی مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
هموطنان گرامی اگر شما هم برای کسب و کار خود به باسکولی دقیق و مستحکم نیاز دارید، می توانید همین حالا با شماره 09128970204(خانم صالحیان) تماس بگیرید و یا وارد فروشگاه سایت شده و با توجه به بودجه و نیاز خود مناسب ترین ترازو یا باسکول را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قیمت تمامی باسکول ها و ترازو های صنعتی این برند در فروشگاه ذکر، و کاملا بروز می باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا