پیام توزیع یا پیام توزین؟!

پیام توزیع یا پیام توزین؟!

پیام توزیع یا پیام توزین؟! اشتبای لفظی همیشه بوده و خواهد بود. واقعیت این است که غالب طرفداران ترازو و باسکول پیام توزین، برند ما را با پیام توزیع تلفظ خواهند کرد و این اشتباه است. البته این امر به خودی خود برای ما اهمیتی ندارد. در واقع مهم این است که شما عزیزان در هر جا و همه حال روی برند پیام توزین تعصب داشته و دارید. با وجود این همه ترازو و باسکول هم رنگ (مشکی نارنجی) و هم شکل، محصولات ما را با توجه به طراحی خاصی که دارند، از دور تشخیص خواهید داد و این امر برای ما خیلی ارزشمند است.

توزیع یا توزین؟

توزین و توزیع دو مفهوم متفاوت هستند:

  1. توزین: توزین به معنی اندازه‌گیری وزن یا وزنه‌گذاری یک شیء می‌باشد. در فرآیند توزین، از تجهیزات و وسایلی مانند ترازوها، وزنه‌گذارها یا سیستم‌های الکترونیکی استفاده می‌شود تا وزن یک مورد مشخص شناسایی و اندازه‌گیری شود. توزین معمولاً در صنایع مختلف مانند حمل‌ونقل، تولید، آشپزخانه‌ها، فروشگاه‌ها و غیره استفاده می‌شود.
  2. توزیع: توزیع به معنی توزیع و تحویل محصولات، کالاها یا خدمات به مقصد نهایی می‌باشد. در فرآیند توزیع، محصولات جمع‌آوری، سازماندهی و به مشتریان ارسال می‌شوند. این فرآیند شامل فعالیت‌هایی مانند انبارداری، حمل‌ونقل، بسته‌بندی، برچسب‌زنی، ترتیب و توزیع می‌شود. توزیع معمولاً در زنجیره تأمین، شبکه توزیع، خدمات پستی، فروشگاه‌ها و سایر صنایع استفاده می‌شود.

با توجه به تفاوت مفهومی بین توزین و توزیع، نتیجه می گیریم که این دو واژه کاملا از هم دیگر مجزا بوده و هیچ ارتباطی به هم ندارند. پس پیام توزین درست است نه پیام توزیع!

اگر قصد سفارش و خرید انواع ترازو و باسکول پیام توزین با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت را دارید، می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش، خانم صالحیان: 09128970204

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا