چه ترازویی بخرم خوبه؟

چه ترازویی بخرم خوبه؟

چه ترازویی بخرم خوبه؟ چه مارک ترازویی خوبه؟ این شاید سوالی باشد که برای کسب و کارهای متفاوت بارها و بارها پیش بیاید! قبل از خرید ترازوی دیجیتالی باید حتما امکانات و ویژگی های آن به خوبی بررسی شود و در آخر با میزان بودجه که برای خرید ترازو در نظر گرفته شده و همچنین نوع کسب و کار خود، بهترین گزینه را انتخاب کنیم. همراه ما باشید تا باهم ویژگی های یک باسکول خوب را مرور کنیم.

باسکول دیجیتال خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مهمترین معیاری که هنگام خرید باسکول دیجیتال ذهن مشتریان را درگیر می کند عمر مفید دستگاه، دقت ترازو و قابلیت هایی است که در راستای وزن کشی انتظارات آنها را برآورده سازد. بدیهی است که داشتن اطلاعات در این موارد زمان انتخاب نوع باسکول بی تاثیر نیست. در زیر به مهمترین ویژگی های یک باسکول دیجیتالی خوب خواهیم پرداخت:

  1. دقت باسکول دیجیتال: اندازه گیری دقیق توزین، اصلی ترین وظیفه ی باسکول دیجیتال می باشد بنابراین دقت بالا و استاندارد یکی از مهم ترین ویژگی های یک باسکول می باشد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد.
  2. استحکام بالا: ترازوی دیجیتالی باید دارای استحکام فوق العاده بالا در برابر وزنهای زیاد، ضربات و غیره باشد.
  3. باتری: باتری باسکول باید به خوبی شارژ شده و بتواند برای مدت زمان زیادی، شارژ را نگه دارد. چراکه بسیاری از مشاغل سیار بوده و باتری برایشان در اولویت قرار دارد.
  4. وزن سبک: ترازوی دیجیتالی صنعتی دارای وزن سبک جهت حمل و نقل آسان باشد.
  5. گارانتی: باسکول دیجیتالی دارای گارانتی معتبر باشد. یعنی بدون قید و شرط قبل از تمام شدن مدت زمان گارانتی، ترازو هر مشکلی داشته باشد، سازنده به عهده بگیرد.
  6. خدمات پس از فروش: ترازو دارای خدمات پس از فروش سریع و مطمئن در سراسر ایران باشد.

چه ترازویی بخرم خوبه؟

در کل باید بدانیم که خرید باسکول متناسب با شرایط کاری مشتری باشد چرا که بدنه ی دستگاه ، کیفیت و ساختار ظاهری باسکول ها متفاوت بوده و می بایستی بنا به صنف و شرایط کاری دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که یکی از مهمترین نکاتی که در مورد فروش انواع ترازوهای دیجیتالی باید مد نظر قرار گیرد این است که، از فروشگاه های معتبر آن را خریداری کنید. برخی از فروشگاه هایی که ترازوهای دیجیتالی صنعتی را به فروش می رسانند اعتبار ندارند و به همین دلیل عمر ترازوهای خریداری شده شما کمتر از آن میزانی است که شما توقع دارید.

برای جواب دادن به این سوال که “چه ترازویی بخرم خوبه؟” لازم است بدانید که هر برند سازنده ای بسته به امکانات، استحکام و دقت ترازوی خود، هر محصولی را برای کسب و کاری پیشنهاد می کند برای مثال تیم قوی و کار بلد پیام توزین مکریان، بخشی از محصولات خود را برای مشاغل متفاوت به صورت زیر دسته بندی کرده است:

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا