روز ملی صادرات

روز ملی صادارت

روز ملی صادارت از سال 29 مهر ماه سال 1376 با تصويب شوراي فرهنگ عمومي كشور به رسمیت شناخته شده است.  معرفی این روز به عنوان روز صادرات، تقدیر از فعالان اقتصادی، فرصتی برای تبادل افکار، شناخت گیرها و تنگناها و بررسی راهکارهایی برای رسیدن به هدف والا ی جهش صادرات به حساب می آید.

روز ملی صادرات

صادرات چیست؟

فروش يا عرضه‌ي كالا‌ها و خدمات هر كشور را به كشورهاي ديگر، در ازاي دريافت كالاها، خدمات، ارز، طلا، تسويه‌ي بدهي‌ها و يا به منظور كمك بلاعوض، صادرات گويند. همچنين به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که دارای کارت بازرگانی و یا مجوز وزارت بازرگانی بوده و اقدام به صدور کالا نماید صادرکننده اطلاق می شود. توسعه تجارت خارجي و به ويژه صادرات از عوامل موثر در توسعه اقتصادي كشورها محسوب مي گردد كه مي تواند علاوه بر رشد اقتصادي، موجب افزايش توان رقابت پذيري كشورها درعرصه هاي بين المللي گردد.

صادرات باسکول و ترازو پیام توزین به کشور های همسایه

شرکت باسکول و ترازو سازی پیام توزین مکریان مهاباد نیز همانند سایر شرکت ها و نهاد های معتبر کشور چندین سال است که به عنوان صادر کننده محصولات خود به کشور های همسایه فعالیت دارد. در جواب این سوال که پیام توزین در محصولات خود را به چه کشور هایی صادر می کند؟ باید گفت که این برند معتبر ایرانی در حال حاضر به صورت مستقیم و عمده انواع باسکول و ترازوی خود را به کشور عراق صادر کرده و همچنین به صورت غیر مستقیم و توسط واسطه های قابل اعتماد به کشور های افغانستان، پاکستان ، آذربایجان و ترکمنستان صادارت دارد.

لازم به ذکر است این مارک معتبر ترازو و باسکول سازی در نظر دارد در آینده ای نه چندان دور گستره فعالیت خود را در زمینه صادرات گسترس دهد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا