باسکول برای تره بار

کدام باسکول برای میدان تره بار مناسب است؟

باسکول میدان تره بار به چه باسکولی گفته می شود؟ آیا هر باسکولی را می توان برای تره بار استفاده کرد؟ در اینجا می خواهیم به تمامی سوالاتتان در مورد باسکول های ویژه تره بار جواب دهیم. میادین تره بار در هر شهری به عنوان مرکزی جهت عرضه انوع میوه و تره بار مشهور است. لذا همه ما میدان تره بار را به عنوان مکانی برای خرید و فروش میوه های فصلی می شناسیم که در آنجا محصولات در وزن های بالا به فروش می رسند.

با زبانی ساده می توان گفت که میدان تره بار تامین کننده میوه و تره بار تمامی اقشار، میوه فروش، سبزی فروش بوده حتی گاهی صادر کننده میوه برای کشور های همسایه نیز می باشد. لذا اولین نکته ای که برای انتخاب ترازو باید در نظر داشته باشیم، این است که زمان انتخاب باسکول میدانی دیجیتالی، باید دقت داشته باشیم که این ترازو صنعتی دیجیتالی هم دقت بالایی داشته باشد و هم اینکه قدرت توزین آن مطلوب این کار باشد.

باسکول برای تره بار

باسکول میدانی دیجیتالی

میدان تره بار به غرفه های زیادی تقسیم شده که هر کدام از این غرفه ها به منظور توزین محصول خود باید باسکولی مناسب را تهیه کنند. این باسکول باید مخصوص میدان تره بار باشد تا بهنگام خرید و فروش و معامله روزانه میوه و تره بار، بدون معطلی وزن مورد نظر ار مشخص کرده و بار در اختیار آنها قرار گیرد.

همانطور که گفتیم هر تره بار فروشی محلی یا میدان های تره بار عمومی، مجهز به باسکول های صنعتی دیجیتالی بوده که از نظر حساسیت پیشرفته، بدون خطا و کمترین وزن ها را نیز احساس خواهد کرد. قیمت این باسکول های میدانی بر اساس ظرفیت، دیجیتالی یا غیر دیجیتالی بودن و ابعاد کفه و موارد دیگر تعیین می شود. باسکول میدانی تره باری صنعتی، باید دارای دقت بالایی باشد که بهترین آنها از نوع دیجیتالی است، که بسته به دقت و نوع آن دارای قیمت های متفاوتی است.

اما سوال اینجاست که کدام باسکول با کدام برند مناسب این کسب و کار پر مشغله است؟ دو مدل از باسکول های دیجیتالی پیام توزین اعم از باسکول 2 تنی و باسکول یک و نیم تنی این برند می تواند جوابگوی بکارگیری در میدان تره بار باشد.

در ادامه می خواهیم به معرفی باسکول پیام توزین یک و نیم تنی جهت استفاده در تره بار بپردازیم:

باسکول برای تره بار

باسکول میدان تره بار دیجیتالی یک و نیم تنی پیام توزین

باسکول 1500 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS 1500 که باسکول تره بار نیز معروف است یکی از باسکول های دیجیتالی محبوب است که از طراحی فوق العاده و دقت بالایی برخوردار است. جنس این ترازوی بزرگ صنعتی از فلز بوده که با رنگ ضد خش پوشش داده شده است.

ابعاد کفه این ترازو 120×120 سانتی متر بوده که گاهی اوقات روی آن سبدی بزرگ جهت وزن کشی بهتر، قرار داده می شود. باسکول 1500 کیلویی پیام توزین، تک لودسلی بوده بدین منظور که برای به دست آوردن وزن دقیق باید جنس مد نظر را در نقطه مرکز سینی قرار داد تا اندازه گیری با دقت بالاتری انجام شود.

از جمله مهمترین امکانات باسکول یک و نیم تن پیام توزین می توان به بهره گیری از صفحه نمایش فوق العاده آن اشاره کرد که امکان نمایش قیمت واحد، قیمت کل و همچنین دارای قطعه شمار داخلی جهت وزن کشی با تعداد می باشد. شایان ذکر است که دقت این باسکول 200 گرم می باشد که می تواند رقمی مطلوب برای این دسته از باسکول ها محسوب شود. تمامی ویژگی هایی،که ذکر شد باسکول دیحیتالی ts100  را به باسکولی ایده آل برای میادین تره بار، میوه فروش های عمده و باغ دار ها تبدیل کرده است.

مشخصات کلیدی ترازو صنعتی 1500 کیلویی پیام توزین

  • ظرفیت 1500 کیلوگرم
  • دقت 200 گرم
  • ابعاد کفه (cm) 120×120
  • ارتفاع ستون (cm) 75
  • دارای قطعه شمار داخلی
  • نمایشگر شرکت بینظیر sb

باسکول برای تره بار

برای ثبت سفارش و خرید انواع ترازو و باسکول های دیجیتالی پیام توزین با قیمتی شگفت انگیز همراه با گارانتی 14 ماهه می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمائید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا