باسکول سردخانه

باسکول سردخانه

به نظر شما باسکول سردخانه باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ بیشتر شما زمانیکه می گوییم باسکول سردخانه فورا ذهنتون به سمت باسکول های 60 تُن، 50 تُن و غیره میره . اما واقعیت این است که هر سردخانه ای جدا از راه اندازی باسکول های جاده ای 60 تُن، 50 تُن، 30 تُن و یا حتی باسکول های خاورکش و سایپا کش، چندتا از این باسکولهای چرخدار 1 تُن، 1.5 تُن، 2 تُن و غیره برای تناژ های کوچک لازم دارند.

کاربرد و اهمیت سردخانه‌ها

سردخانه‌ها به‌منظور ذخیره‌سازی و نگهداری میوه‌ها، سبزیجات، گوشت‌های فرآوری‌شده، محصولات لبنی، ادویه‌ها، میوه‌های خشک، حبوبات، غذاهای منجمد، مواد شیمیایی و دارویی در دمای قابل تنظیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر مواد غذایی و میوه های فاسدشدنی در دمای نامناسب نگهداری شوند، به دلیل فعالیت‌های میکروبی و باکتریایی در آنها تغییر رنگ، بافت و طعم ایجاد می‌شود که موجب غیرقابل استفاده شدن آنها می‌شود. سردخانه‌ها با تنظیم دمای مناسب، مانع از این تغییرات شده و طول عمر مواد غذایی را بدون کاهش ارزش غذایی آنها افزایش می‌دهند.

سردخانه‌ها همچنین زیرساخت‌های لازم برای زنجیره تامین را فراهم می‌کنند، از جمله: پیش سرد کردن، توزین، مرتب‌سازی، درجه‌بندی، بسته‌بندی و تحویل کالا. این خدمات کمک می‌کند تا مواد شیمیایی، دارویی و غذایی با حفظ دمای مناسب به دست مشتریان در هر نقطه‌ای برسند.

نقش ترازو و باسکول در سردخانه‌ها

در تاسیسات سردخانه‌ای، ترازو و باسکول نقش حیاتی در توزین و حمل و نقل محصولات دارند. در ادامه به اهمیت و تاثیر آنها اشاره می‌شود:

  1. شرایط محیطی و نگهداری: درک شرایط محیطی سردخانه بسیار مهم است. محصولات مختلف به دماهای متفاوتی برای نگهداری نیاز دارند و این دماها می‌توانند بر سیستم‌های توزین تاثیر بگذارند. استفاده از ترازوهایی که از آلیاژهای مقاوم به دمای پایین ساخته شده‌اند، ضروری است
  2. کالیبراسیون دقیق: کالیبراسیون دقیق ترازوها در سردخانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر وزن محصول در شرایط عادی با وزن در سردخانه متفاوت باشد، ترازو باید کالیبره شود. همچنین، در طول فرآیند یخ‌زده شدن ممکن است وزن غذا تغییر کند، لذا کالیبراسیون منظم ضروری است.
  3. تمیزکاری روزانه: در دماهای زیر صفر، احتمال جمع شدن مایعات منجمد یا چسبیدن غذای منجمد به ترازوها زیاد است که می‌تواند دقت آنها را کاهش دهد. بنابراین، تمیزکاری روزانه با استفاده از مواد و روش‌های توصیه‌شده در دفترچه راهنما ضروری است.

آیا محصولات پیام توزین برای استفاده در سردخانه مناسب است؟

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد باید بگوییم که تمامی محصولات پیام توزین اعم از ترازو های کوچک سبک تا باسکول های چرخ دار بزرگ همگی فلزی بوده و دارای بالاترین حد استحکام جهت استفاده در شرایط سخت می باشند. لازم است بدانید که برای ساخت ترازو و باسکول های پیام توزین به اینکه دما می‌تواند بر سیستم‌های توزین تاثیر گذار باشد، دقت شده و پروفیل های بکار رفته در ساخت ترازو و باسکول های پیام توزین همگی از آلیاژ مقاوم به دمای پایین می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد اینجا کلیک کنید.

شایان ذکر است که شرکت پیام توزین دارای تیم خدمات پس از فروش قوی جهت کالیبراسیون ترازو به صورت دوره ای ماهانه و سالانه می باشد و این می تواند یکی از بزرگترین مزیت های خرید از پیام توزین محسوب شود.

باسکول سردخانه

در نهایت، استفاده از ترازوها و باسکول‌های فلزی در سردخانه‌ها برای حفظ کارایی و همچنین دوام بیشتر و دقت بالاتر بسیار حیاتی است. شما می توانید با خرید باسکول های سنگین چرخ دار پیام توزین مخصوص سردخانه ، برای همیشه خیال خود را از بابت دقت، کارایی، استحکام و استاندارد ترازو راحت کنید. همکاران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی در اسرع زمان به شما عزیزان می باشند. جهت اطلاع از قیمت و موجودی محصولات با شماره 09128970204 (خانم صالحیان ) در تماس باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا